söndag 15 september 2013

Bloggpaus!

Kanske är det någon som
undrar (hoppas jag)
varför jag inte skrivit något
i min blogg.
Ja, inte latar jag mig och
kanske är det felaktigt att
säga att det är en kreativ
paus - det är en massa
måsten - tråkigt och
ledsamt.
På kvällarna när jag inte
kan sova har jag satt mig
vid datorn och läst några
bloggar och även
kommenterat ibland.
Så blir det framöver ett tag.
Kära bloggvänner - jag
återkommer när "livet" lugnat ner sig.
 Så till sist - några visdomsord av Dalai Lama:  


14 kommentarer:

  1. Vill du skriva av dig så har du adressen. Skickar tröstekramar så länge.((((((kram))))))

    SvaraRadera
  2. Vi förstår det kan vara lite knepigt ibland, det är
    livet som sätter oss på prov.
    Tyvärr är det alltid så för oss, är det
    sjukdom med i spelet är det tyvärr svårare.
    Ta din lilla paus, tills du hittar Dig själv igen.
    Stor tröstekram från Hajan

    SvaraRadera
  3. Blogga ska man göra när man känner för det och inte krysta fram några inlägg bara för att det så ska vara. Ha det så bra och ta det med ro!
    Varm kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Ha det så gott vännen!
    Ta hand om dig <3
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Livet är då inte alldeles enkelt och spikrakt att leva...Lite extra varma kramar denna första riktiga höstdag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Ta den paus du behöver tills det känns ok. att blogga igen.
    Ta hand om dig så gott det går.
    Styrkekramar Birgit

    SvaraRadera
  7. Det är tillåtet att ta en paus. Om det är viljan eller lathet spelar ingen roll
    Sköt om dig och ha det så gott
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ta hand om dig. Paus måste vi ha då och då för att ta hand om viktigare saker som hälsa, familj.Kram

    SvaraRadera
  9. Godmorgon på dig.
    Har läst och tittat på bilder. Vill resa dit! Så vackert! Vi får satsa på et om några år.

    Hoppas du känner dig bättre nu och börjar pigga på dig igen. Inget vidare att bli dålig så där på semestern.

    Ha en fin måndag nu och en bra vecka.
    Kram och tusen tack för turen.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  10. En liten eftermiddagshälsning till dig!
    Må så gott och kram!

    SvaraRadera
  11. Hej lilla vän, jag saknar dina inlägg. >Förstår att allt inte är
    bra, men vill bara tala om att Du var en frisk fläkt
    antingen Ni var i husvagnen eller om Ni var utomlands.
    kram Harriet

    SvaraRadera