söndag 1 september 2019

Höstväder!

                        

                           Sommarblommorna sjunger på sista valsen.
                         
  Ljung på balkongen = höst och det är den 1:a september idag.
Det regnar och då och då kommer det en åskknall.
Jag har mitt barnbarn Emma på besök och vi har hade tänkt ta en
promenad till hamnen och äta middag. Men nu får vi tänka om och 
titta i kylskåpet vad som kan bli en liten söndagsmiddag.
Emma är vegetarian och grönsaker finns det men det skall ju 
också till lite proteiner. 
Min blogg hade jag nästan förträngt men det känns trevligt att
skriva igen. Hoppas att  några bloggvänner finns kvar.
Jag skall i veckan titta efter. Jag är gräsänka en vecka och har
inget särskilt för mig. 
Men nu skall Emma och jag gå ut i köket och se vad vi kan
trolla fram på våra tallrikar.

                       

9 kommentarer:

  1. här är det fortfarande sommarväder, min mor har sina pelargoner i varm lägenhet hela vintern, har funkat bra alla år.

    SvaraRadera
  2. Så fint du har på din balkong.

    SvaraRadera
  3. Ni trollade fram en hel del!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så mycket fina sommarblommor du ännu har!
    Era tallrikar ser ju riktigt trevliga ut.
    Ha det så gott!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Hej alla. Jag såg kommentarer från personer som redan fick sitt lån från STEFAN PERSSON FINANCE och sedan bestämde jag mig för att ansöka under deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto totalt 550 000 kronor som jag begärde. Det här är riktigt bra nyheter och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (steglan247@yahoo.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde. Att få lånet är mycket enkelt och enkelt att förstå, det finns ingen betalningskomplikation. Jag rekommenderar starkt och uppriktigt denna låneplattform för alla som söker ett snabbt och brådskande lån idag, du har en. Skål...

    SvaraRadera
  6. Undrar om du lagt ner bloggeriet. Hälsningar från nabolandet.

    SvaraRadera
  7. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    SvaraRadera