söndag 11 december 2011

ALLA GODA TING ÄR TRE!


Fototriss den här veckan har tema 3. Jag hade inte tänkt fortsätta med fototrissen. Det är så många duktiga fotografer som deltar och det har varit roligt och intressant att titta på vad som visas, men jag har så mycket annat som  jag måste göra. När jag tittat på vilket tema det var denna vecka gick jag runt i lägenheten och såg att det fanns motiv. Så kameran kom fram och det blev en triss till och jag har haft en trevlig stund.
Det är tävling om resor så känner ni för att deltaga klicka på
FOTOTRISS.

18 kommentarer:

  1. Vilken fin tretriss!

    Din sista bild med julduken och ljusstakarna gillar jag skarpt!

    SvaraRadera
  2. Gott att du trissade trots allt :-)

    SvaraRadera
  3. Nu har du varit duktig igen! Jag läste också vad temat var för denna vecka trots att jag inte ska delta och hade väldigt svårt att få igång fantasin. Om man nu vill försöka göra något som sticker ut.

    SvaraRadera
  4. Fina bilder du fick ihop på tre-temat fast du tvekade!

    SvaraRadera
  5. Ja men det blev ju bra :-) Jag tittade med rnt omkring och motiven finns närmre än vad man tror :-)

    SvaraRadera
  6. God kväll!
    Gillar julduken med de tre fina stakarna på. Jag har aldrig deltagit i div. fototävlingar för det är lätt att man blir lite stressad/tvingad att leta motiv och det ska ju vara roligt :-) När den första digitalkameran köptes så blev det flera sidor med foton såklart men till slut tröttnar man på det också. Det finns så otroligt många duktiga fotografer och ibland blir det bara lite för mycket. Nåja, var sak har sin tid och beroende på humör så överraskar man t.o.m. sig själv ibland :-)
    Önskar dig en fin vecka!
    Kramen, Agneta

    SvaraRadera
  7. Jag tänder ljusen, tar mig litet glögg och så lyssnar jag på luciasången ;-))

    SvaraRadera
  8. Fina bilder, och den sista är riktig nostalgi för mej, min mormor hade en likadan julduk.
    Har aldrig varit med i fototriss eller nån annan fotoutmaning, jag tror jag skulle bli stressad av det...och sen att det tar för mycket tid. Jag får nöja mej med att lägga ut en del bilder på min blogg, tills vidare i alla fall.
    Ha nu en bra start på veckan!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Visst är dom det. jag bara älskar figurerna i den översta bilden. Utstrålar äkta jul med värme. Inget krimskrams där inte
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack tack, ja vi fick recept på ventolin så hon skulle kunna andas lite enklare. Hon är fortfarande ganska dålig men nu vet vi vad det är i varje fall :-)

    SvaraRadera
  11. Helt perfekt triss med julstämning.

    SvaraRadera
  12. Varm glögg - så härligt efter ett pass med snöskyffeln... :-)

    SvaraRadera
  13. Tävlingar är ju alltid kul!
    Måste in och kika:)

    Ha en fin Lucia!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Vilken fin julstämning du bjuder oss på i din triss.

    SvaraRadera
  15. Fin triss, blir sugen på att dricka glögg i skenet av levande ljus. :D

    SvaraRadera
  16. Gulliga trissar du har men jag håller med dig att det verkar omöjligt för oss amatörer att komma vidare i tävl. men jag tror nog att du gillar min triss! <;D

    Kramis från Pockethexan som är glad för att du deltar i min boktävling!

    SvaraRadera