fredag 5 juni 2009

Nationaldagen den 6 juni







I morgon firar vi vår nationaldag. Jag hoppas vi får en dag utan regn och gärna lite solsken.

Här hos oss är det många festligheter med sång och musik, och det skall vi gå och lyssna på. Flaggbilden hade Duni som servetter, jag köpte dem år 2000.

Tyvärr fick jag se de här träskorna lite för sent. Jag älskar träskor och det ska visst vara modernt till sommaren. Om inte, så struntar jag i vilket, jag ska köpa flaggträskorna, något att ha på mig på nationldagen nästa år. Jag fann dem på http://www.swedenclogs.se/ .


Ha en riktig trevlig dag i morgon. Glöm inte hissa flaggan eller i alla fall vinka med en.

4 kommentarer:

  1. Snygga träskor! Träskor är alltid trendiga;)

    Ha en fortsatt skön nationaldagslördag!

    Kramkram!!!

    SvaraRadera
  2. Fina träskor, det bekvämmaste man kan gå i.

    Här var flaggor hissade överallt omkring, annars har det varit ganska kallt och stormigt.
    Ha en skön helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag hoppas att du hade en trevlig Nationaldag i går, med eller utan flaggade träskor, men dom kan du ju ha när du är ute med din husvagn, det är kul att vara fin om fötterna, när som helst.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  4. snygga träskor =) Hoppas att du hade en trevlig nationaldag.

    SvaraRadera