lördag 9 maj 2009

Frukost


GODMORRON....

lite sent kanske, men jag har ingen brådska. Jag saknar herrn, så här ser det ut när jag kommer upp varje morgon.
Trist att komma upp, första tanken, jag fuskar, knäckebrödsmacka med mjukost och en kopp te får duga. Jag gillar min blå frukost, tog mig i kragen och dukade ordentligt - men det saknas ett kuvert och han som jag diskuterar morgontidningen med.
Nu har jag läst tidningen och där finns mycke att skriva om. Det får bli en annan gång.
Nu ska jag gå till Röda Korset, som firar 150 års jubilerum. I 25 år har jag varit aktiv inom Röda korset. Nu tar jag team out. Återkommer säkert någon gång om RK eftersom det ligger mig varmt om hjärtat.
Ha en bra dag, solen skiner här, men hu vad det blåser.

2 kommentarer:

  1. Ser gott ut! Ha en fin helg!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera
  2. Taack för de fina orden =)
    Såg ut att vara en mycket nyttig och god frukost det där, mmmm!!!
    =)

    SvaraRadera