söndag 24 maj 2009

"Kan inte sova blogg."


När jag är inne på alla fina bloggar t. ex. http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/ blir jag glad åt alla fina bilder. Jag skriver mest, och fotograferar bara till husbehov.

Jag fick en rosgömma av herrn i dag. Tog ett kort av den, visst är den vacker?
Imorgon ska jag kommentera hos er alla som följer mig.
Nu känner jag att sömntåget har kommit in och avgår snart
.
JAG SÄGER GODNATT TILL ALLA NATTUGGLOR
OCH GOMORRON TILL ER SOM ÄR UPPE MED TUPPEN.

2 kommentarer:

  1. God morgon på dig.
    Så fin den var den där rosgömman. Heilt nydeli som vi sier her.
    Jag vill gärna sova, men får inte.....

    Att handla med ungdommar idag kan vara en pärs, men det brukar som regel gå bra till slut.
    Det var läckra kläder ni fann.

    Så KINESEN var bra alltså. Den står i bokhyllan här, så jag ska kanske läsa den.
    Ha en fabelaktig söndag nu.
    Kramen Synne.

    SvaraRadera
  2. Hej Viola!

    Tack för du omnämner mej i ditt inlägg, det är alltid kul att bli uppmärksammad.

    På tal om semestertips, jag läste ditt om Köpenhamnn tack för det, så kan du gå in i min blogg Solvarma Foton och få ett tips från Göteborg.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera